Powered By Blogger

Thursday 13 September 2012

Oioioii

Mõtlesin, et kirjutan midagi "Karoliina käib koolis" sarja. Niisiis. Täna on... neljapäev. Öösel hakkas kurk valutama ja valus oli neelata... Olin natuke aega üleval, kuulsin millalgi läbi une kui emps ärkas, kuulsin millalgi läbi une kui emps ütles Laurale, et sa palusid mul sind enne 6.50 üles äratada ja Laura läks pesema ja pmt pesi sada aastat. Ma siis ka tegin ennast inimeseks ja sõin jne. Panin vett pudelisse (keemiasse oli vaja) ja pakkisin 4 eile tehtud šokolaadimuffinit Shreki lõunakarpi. Ja juuksed jäid sellised nagu ma panin kohe peale ärkamist....... awkward :D hakkasin u 7.47 või midagi minema ja siis tuli meelde et telefon jäi maha, õnneks ma polnud kaugele jõudnud. :D Ja ühesõnaga jah, jõudsime jälle kella ajaks kooli :D Esimene tund oli mata, seal mu pinginaaber Professor Grete oli parabooli veiiiiits valesti joonestanud ve :D aga norm oli, siis oli kaks kunsti tundi järjest. Esimesest tunnist pool ma mõtlesin, mida ma joonistan... Teemaks oli sürrealism. Lõpuks tulin mõttele, et joonistan maasikad, kes söövad inimesi, aga teostus hakkas toimuma u teise tunni poole pealt :D järgmine oli keemia, sinna pidin oma suurepärast kraanivett võtma. Grets võttis oma Nigula oma ja siis me panime oma mina-Grete-Rika-Heleri-Laura-Janelle rühmaga sinna vette mingeid tilkasid, mis pidid määrama vee kareduse või pehmuse. Ühesõnaga... lappama läks :D Kappasime siis inglise keelde, vahetunnis käisin Heleriga tema juures muffinit söömas ja siis läksime kooli tagasi. Inkas tegime 2011 aasta eksamitööd, mis oli tegelikult üsna kerge. Siis oli söögivahetund, suht epic et makaronid said otsa ja meile anti kartuleid selle asemel. Mul oli siis natuke makarone ja natuke kartuleid :D Siis oli vene keel, vahetunnis tegime veits pulli ja tunnis kutsus õpetaja mind ja Jokat tema laua ette istuma :( aga me olime praavilnad. Meist laud tagapool istusid Janelle ja Karina, kellel oli Kerdi telefon, ja nad kasutasid seda Talking Tomi või misiganes, see kass noh, seda kasutasid nii, et see moondas õpetaja juttu. See oli natuke naljakas isegi :D Ja siis oli viimane tund - klassijuhataja, mille me vahetunnis ära tegime, ja nüüd hakkab meil klj tunni asemel karjäärivalik olema pool aastat, ja see oli ka äge tund. :)
Läksime kooliuksest välja... Kurat. Kuradi värdjas oli ta täna. Siis lendasin muusikakoolile laivi ja sain varem flöödi tunnis käia :) jei. Seal oli jama, mu flööt oli täna kuidagi halb mu vastu :D Ja nüüd on homseks pmt vaja mata ära teha ja klaverit ja solfi harjutada, aga ma vist lähen Kättemaksukontorit vaatama. :D
Eniveis, tore sissekanne onju. :)

No comments:

Post a Comment